5fc4fb2a24b6adfbe3736be6 News - I veiculi di carburante seranu largamente sospesi, i veiculi di l'energia novi sò imparabili?
16-lugliu-2021

I veiculi di carburante seranu largamente sospesi, i veiculi di l'energia novi sò imparable?


Una di e più grande nutizie in l'industria di l'automobile hè stata recentemente a prohibizione imminente di a vendita di veiculi di carburante (gasoline / diesel).Cù più è più marche chì annunzianu orari ufficiali per piantà a produzzione o a vendita di veiculi di carburante, a pulitica hà pigliatu un significatu devastanti per quelli automakers chì a nova tecnulugia energetica ùn hè micca matura o ancu manca.

Quì sottu sò u calendariu di i paesi (Regione / Cità) in u mondu pruibisce a vendita di veiculi di carburante

Cume di u pianu di l'impresa di l'automobile?

Parechje cumpagnie famose di l'automobile anu stabilitu u so propiu pianu per seguità a tendenza per andà in electricità

Audiprevede di piantà a produzzione di vitture à gasu per u 2033

I novi mudelli di l'Audi per u mercatu glubale seranu cumplettamente EV da l'annu 2026. Audi hà pensatu à a pruduzzione di i mutori di combustione interna da 2033, u so scopu hè di ottene emissioni zero da 2050 à u più tardu.

Hondaprevede di piantà di vende e vitture à gasu per u 2040.

Nissanannunciatu chì fermarà a vendita di veiculi puri di carburante, è furnisce PHEV è BEV solu in u mercatu Chine.

Jaguarhà annunziatu chì cambierà à a marca BEV da 2025, finendu a so pruduzzione di veiculi di carburante;

Volvohà annunziatu ancu chì serà elettrificata cumplettamente da u 2030, cusì venderà veiculi elettrici solu à quellu tempu.
Mercedes-Benzhà annunziatu chì cesserà di vende tutte e so vitture di carburante convenzionale finu à u 2022, offre solu versioni ibride o puri elettriche di tutti i so mudelli.Smartserà ancu elettrificata da u 2022.
GMdice chì custruirà solu vitture elettriche da u 2035 è sarà neutralità di carbonu da u 2040.

Toyota pensa à fà quantità di veiculi d'energia novi per a mità di e so vendite glubale da u 2025.

BMWprevede di pruduce 7 milioni di veiculi di energia nova da u 2030, i dui terzi di i quali seranu BEV.

Bentleyprughjettanu di lancià u so primu BEV da 2025. Da 2026, a linea di Bentley serà custituita da PHEV è BEV solu.Per u 2030, Bentley serà cumplettamente elettrificata.

 

Cume di a Cina ?

E cumpagnie di l'automobile tradiziunali chinesi seguitanu ancu u passu per andà in electricità:

Dapoi u 2018,BAIChà dettu chì, eccettu per i veiculi speciali è i veiculi speciali, smetterà di vende i so veiculi di carburante di marca propria in Pechino in 2020 è in tuttu u paese in 2025. Face un esempiu per l'imprese naziunali di i veiculi di carburante.

Chang'anhà digià annunziatu chì cesserà di vende veiculi energetichi tradiziunali in u 2025 è pensa à lancià 21 novi BEV è 12 PHEV.

WEEYU cum'è un fabricatore di caricatori EV continuerà à tene un ochju nantu à e pulitiche di i veiculi, in particulare i veiculi elettrici.Continueremu à migliurà a qualità di i caricatori, sviluppendu più funzioni, risponde à diverse esigenze di caricatori.


Tempu di post: 16-lugliu-2021

Mandate u vostru messagiu à noi: