5fc4fb2a24b6adfbe3736be6 News - Weeyu hà sbarcatu cù successu CPSE 2021 in Shanghai
12-lugliu-2021

Weeyu hà sbarcatu cù successu CPSE 2021 in Shanghai


Shanghai International Charging Pile and Swapping Battery Technology Equipment Exhibition 2021 (CPSE) in Electricity Charging Auto Exhibition Center hè stata tenuta in Shanghai u 7 di lugliu - u 9 di lugliu.CPSE 2021 hà allargatu l'esibizioni (Stazione di scambiu di batteria di cura di i passageri, Stazione di scambiu di batterie di camion, Batteria di scambiu, Equipamentu di scambiu di batterie, è Operazione di scambiu di batteria), chì face sforzi per ghjunghje neutrali in carbonu è guidanu e direzioni di sviluppu di a carica domestica è internaziunale. pila è scambià a tecnulugia è l'applicazione di batterie.

1

Shanghai Charging Pile è Swaiping Battery Exhibition sò stati tenuti in u stessu periodu cum'è a 7a Conferenza Internaziunale di l'Industria di Carica è Scambiu di Veiculi Elettrici Chine.Cù una scala di 300 espositori, 120 parlanti, 5 lanciamenti di novi prudutti, 4 fori simultanei, è 3 demo d'impresa di scambii elettrici, a Shanghai Charging & CSwapping Industry Exhibition hà pienamente abilitatu u mercatu di l'industria cambiante di 100 miliardi di carica elettrica.

Weiyu electrical (n. di cabina: B11) hè unu di l'impurtanti novi imprese di fabricazione di pile di carica d'energia situate in e regioni cintrali è occidentali in Cina, hà purtatu parechji prudutti di mostra, include stazioni di ricarica di vittura elettrica di serie M3W, stazioni di ricarica di vittura elettrica di serie M3P, ac di vittura elettrica di serie M3P. stazioni di ricarica, stazioni di ricarica DC serie ZF, controller di putenza di carica programmabile, modulu HMI intelligente, etc.

Stazioni di ricarica EV in mostra
Programmabel Power Controller

L'apparizione di i prudutti Weeyu Electric in a mostra hè stata attentamente osservata da parechji espositori è invitati.Da u 7 di lugliu à u 9 di lugliu, a nostra cumpagnia hà attrattu più di 450 visitatori à a mostra.Ricevutu più di 200 persone per negocià;U numaru di imprese di cuuperazione intenzioni righjunghji più di 50;U numaru di l'imprese chì pianificanu à pagà una visita di ritornu à a nostra cumpagnia hà righjuntu più di 10. Parechje clienti invitati à a forza di a nostra cumpagnia di ricunniscenza, cusì chì Weiyu Electric in a mostra per coglie risultati notevuli.

I visitori
Negoziazione
Intenzioni Cooperazione
Seconda visita

In u "BRICS Charging Forum" tenutu à u stessu tempu cù a "Shanghai Charging Piles & Swapping Battery Exhibition", Weiyu Electric hà ancu vintu u "Top 50 of 2021 China Charging & Swapping Industry", "2021 China Charging & Swapping Industry Core Parts". Brand", "Top 10 of 2021 China Charging & Swapping Industry Excellent Quality Award" trè premii, a forza di Weiyu Electric rende l'industria lode per noi.

Premiu CPSE 1
Premiu CPSE 2
Premiu CPSE 3

Weiyu Electric rende e stazioni di carica abbastanza simplice.Cridemu chì l'innuvazione porta valore à i clienti.Aspittemu di travaglià cù i nostri clienti per innuvà in cumunu u futuru di l'industria di a pila di carica d'energia!

CPSE 2

Tempu di Postu: Jul-12-2021

Mandate u vostru messagiu à noi: