5fc4fb2a24b6adfbe3736be6 News - A fine crudele di a guida autonoma: Tesla, Huawei, Apple, Weilai Xiaopeng, Baidu, Didi, chì pò diventà a nota di a storia?
Dic-10-2020

A fine crudele di a guida autonoma: Tesla, Huawei, Apple, Weilai Xiaopeng, Baidu, Didi, chì pò diventà a nota di a storia?


Attualmente, l'imprese chì guidanu vitture di passageru automaticamente ponu esse divise in trè categurie.A prima categuria hè un sistema di ciclu chjusu simili à Apple (NASDAQ: AAPL).I cumpunenti chjave cum'è chips è algoritmi sò fatti da elli stessi.Tesla (NASDAQ: TSLA) face questu.Alcune cumpagnie di vitture d'energia nova speranu ancu di imbarcà gradualmente.sta strada.A seconda categuria hè un sistema apertu simile à Android.Certi fabricatori facenu piattaforme intelligenti, è certi facenu vitture.Per esempiu, Huawei è Baidu (NASDAQ: BIDU) anu intenzioni in questu sensu.A terza categuria hè a robotica (tassi senza driver), cum'è cumpagnie cum'è Waymo.

a stampa hè da PEXELS

Questu articulu analizà principarmenti a fattibilità di sti trè rotte da a perspettiva di a tecnulugia è di u sviluppu di l'affari, è discuterà l'avvene di certi pruduttori di vitture di novu putere o cumpagnie di guida autònuma.Ùn sottovalutate a tecnulugia.Per a guida autonoma, a tecnulugia hè a vita, è a strada di a tecnulugia chjave hè a strada strategica.Allora stu articulu hè ancu una discussione nantu à e diverse strade di strategie di guida autònuma.

L'era di l'integrazione di software è hardware hè ghjunta.U "mudellu Apple" rapprisintatu da Tesla hè u megliu percorsu.

In u campu di e vitture intelligenti, in particulare in u campu di a guida autònuma, l'adopru di u mudellu di ciclu chjusu di Apple pò fà più faciule per i fabricatori per ottimisà u rendiment è migliurà u rendiment.Rispondi rapidamente à i bisogni di i cunsumatori.
Lasciami parlà prima di u rendiment.A prestazione hè essenziale per a guida autonoma.Seymour Cray, u babbu di i supercomputer, hà dettu una volta una parolla assai interessante: "Qualchissia pò custruisce un CPU veloce. U truccu hè di custruisce un sistema veloce ".
Cù u fallimentu graduali di a Legge di Moore, ùn hè micca fattibile solu per aumentà u rendiment aumentendu u numeru di transistori per unità di area.È per via di a limitazione di l'area è u cunsumu d'energia, a scala di u chip hè ancu limitata.Di sicuru, l'attuale Tesla FSD HW3.0 (FSD hè chjamatu Full Self-Driving) hè solu un prucessu 14nm, è ci hè spaziu per migliurà.
Attualmente, a maiò parte di i chips digitale sò cuncepiti nantu à l'Architettura Von Neumann cù a siparazione di memoria è calculatrice, chì crea u sistema tutale di l'urdinatori (inclusi i telefoni intelligenti).Da u software à i sistemi operativi à i chips, hè assai affettatu.Tuttavia, l'Architettura Von Neumann ùn hè micca cumplettamente adattata per l'apprendimentu prufondu chì a guida autonoma si basa, è hà bisognu di migliurà o ancu di sfondate.
Per esempiu, ci hè un "muru di memoria" induve a calculatrice corre più veloce di a memoria, chì pò causà prublemi di rendiment.U disignu di chips simili à u cervellu hà un avanzu in l'architettura, ma u saltu troppu luntanu pò esse micca applicatu prestu.Inoltre, a rete di cunvoluzione di l'imaghjini pò esse cunvertita in operazioni di matrice, chì pò esse micca veramente adattatu per chips di u cervellu.
Dunque, cum'è a Legge di Moore è l'architettura Von Neumann si scontranu tramindui i colli di bottiglia, i futuri miglioramenti di u rendiment deve esse realizatu principalmente per l'Architettura Specifica di Dominiu (DSA, chì pò riferisce à i processori dedicati).DSA hè stata pruposta da i vincitori di u Premiu Turing John Hennessy è David Patterson.Hè una innuvazione chì ùn hè micca troppu avanti, è hè una idea chì pò esse messa in pratica subitu.
Pudemu capisce l'idea di DSA da una perspettiva macro.In generale, l'attuale chip high-end anu miliardi à decine di miliardi di transistori.Cumu questi enormi numeri di transistori sò distribuiti, cunnessi è cumminati anu un grande impattu nantu à u rendiment di una applicazione specifica.In u futuru, hè necessariu di custruisce un "sistema veloce" da a perspettiva generale di software è hardware, è s'appoghjanu nantu à l'ottimisazione è l'aghjustamentu di a struttura.

"Modu Android" ùn hè micca una bona suluzione in u campu di e vitture intelligenti.

Parechje persone crèdenu chì in l'era di a guida autònoma, ci sò ancu Apple (circu chjusu) è Android (apertu) in u campu di i telefunini intelligenti, è ci saranu ancu fornituri di software di u core pisanti cum'è Google.A mo risposta hè simplice.U percorsu Android ùn hà micca travagliatu nantu à a guida autònuma perchè ùn risponde micca à a direzzione di u futuru sviluppu di tecnulugia di vittura intelligente.

2

Di sicuru, ùn diceraghju micca chì e cumpagnie, cum'è Tesla è altre cumpagnie, anu da fà ogni viti per elli stessi, è parechje parte anu da esse acquistatu da i fabricatori di accessori.Ma a parte più core chì affetta l'esperienza di l'utilizatori deve esse fatta da sè stessu, cum'è tutti l'aspetti di a guida autònoma.
In a prima rùbbrica, hè statu mintuatu chì u percorsu chjusu di Apple hè a megliu suluzione.In fatti, dimustra ancu chì a strada aperta Android ùn hè micca a megliu suluzione in u campu di a guida autonoma.

L'architettura di i telefoni intelligenti è e vitture intelligenti hè diversu.U focu di i telefoni smartphones hè l'ecologia.Ecosistema significa furnisce diverse applicazioni basate nantu à i sistemi operativi ARM è IOS o Android.Dunque, i telefoni intelligenti Android ponu esse cumpresi cum'è una cumminazione di una mansa di parti standard cumuni.U chip standard hè ARM, in cima di u chip hè u sistema operatore Android, è dopu ci sò parechje app in Internet.Per via di a so standardizazione, s'ellu hè un chip, un sistema Android, o una App, pò facilmente diventà un affari indipindente.

EV3
4

L'enfasi di e vitture intelligenti hè l'algoritmu è i dati è u hardware chì sustene l'algoritmu.L'algoritmu richiede un rendiment estremamente altu, sia esse furmatu in u nuvulu o inferitu in u terminal.L'hardware di a vittura intelligente richiede assai ottimisazione di u rendiment per applicazioni specifiche è algoritmi specializati.Dunque, solu l'algoritmi o solu chips o solu sistemi operativi affruntà dilemmi di ottimisazione di u rendiment à longu andà.Solu quandu ogni cumpunente hè sviluppatu da ellu stessu pò esse facilmente ottimisatu.A separazione di u software è di u hardware hà da esse un rendimentu chì ùn pò micca esse ottimisatu.

Pudemu paragunà cusì, NVIDIA Xavier hà 9 billion transistors, Tesla FSD HW 3.0 hà 6 billion transistors, ma l'indice di putenza di l'informatica di Xavier ùn hè micca bonu cum'è HW3.0.È si dice chì a prossima generazione FSD HW hà una migliione di u rendiment di 7 volte cumparatu cù l'attuale.Dunque, hè perchè u designer di chip Tesla Peter Bannon è a so squadra sò più forti di i diseggiani di NVIDIA, o perchè a metodulugia di Tesla di cumminà software è hardware hè megliu.Pensemu chì a metodulugia di cumminà u software è u hardware deve esse ancu un mutivu impurtante per a migliurà di u rendiment di chip.Separate algoritmi è dati ùn hè micca una bona idea.Ùn hè micca favurevule à un feedback rapidu nantu à i bisogni di i cunsumatori è l'iterazione rapida.

Dunque, in u campu di a guida autònoma, disassemble algoritmi o chips è vende per separatamente ùn hè micca un bonu affari à longu andà.

Questu articulu hè ghjuntu da EV-tech

psp13880916091


Tempu di post: Dec-10-2020

Mandate u vostru missaghju à noi: