5fc4fb2a24b6adfbe3736be6 News - 33 serie di stazioni di ricarica flessibili intelligenti da 160 kw funzionanu cù successu
17-dic-2020

33 Set di 160 kW Stazione di Ricarica Flessibile Intelligente Funzionanu cù Successu


In dicembre di u 2020, 33 set di 160 kW u novu pruduttu inventiva -Stazioni di ricarica flessibili intelligenti sò stati in funzione è operanu cù successu in stazioni di ricarica publica di a baia di Chongqing Antlers.

Nova carica publica 3
Nova carica publica 4

A nova tecnulugia inventiva pò distribuisce a putenza di carica in modu intelligente è flessibile secondu i bisogni attuali di a putenza di carica di e vitture elettriche.Paragunatu à a carica tradiziunale in modu d'attesa o modalità di carica Equalized, hà migliuratu l'efficienza di u modulu di alimentazione, è hà diminuitu u cunsumu di energia.

Altri 5 setti di stazioni di ricarica DC 180 kW sò quì per a grande zona di veiculi elettrici.Semu assai felici di vede chì ci sò parechje vitture elettriche in carica à a prima volta.

Nova carica publica 5
nova carica publica 2
Nova carica publica 1

Weiyu Electric, rende e stazioni di ricarica abbastanza simplice per purtà più valore à i nostri clienti, è più comodità è carica rapida à i pruprietarii di vitture elettriche.


Tempu di Postu: Dec-17-2020

Mandate u vostru messagiu à noi: