5fc4fb2a24b6adfbe3736be6 News - U Sicritariu di u Partitu è ​​u Presidente di u Gruppu Shu Road Service, hà visitatu Weeyu'Factory
14-mar-2022

U Sicritariu di u Partitu è ​​u Presidente di u Gruppu di serviziu di Shu Road, hà visitatu a Weeyu'Factory


U 4 di marzu, Luo Xiaoyong, secretariu di u Partitu è ​​presidente di Shu Dao Investment Group Co. LTD, è presidente di Shenleng Joint Stock Company hà purtatu una squadra à Weeyu'Factory per l'investigazione è u scambiu.

微信图片_20220314143829

In Deyang, Luo Xiaoyong è a so delegazione anu inspeccionatu l'attellu di produzzione di Injet Electric è visitatu a centrale elettrica Injet.Duranti stu periodu, hà cumunicatu è discussatu cù Luo Wenquan, Vice Sicritariu di u Cumitatu Municipale di u Partitu o Deyang, Feng Jun, Sicritariu di u Cumitatu di Travagliu di u Partitu di a Zona di Sviluppu Economicu di Deyang, è Wang Jun, presidente di Injet Electric è Weeyu Electric. sviluppu di a tecnulugia di pile di carica di l'autostrada, a direzzione di l'innuvazione è a nova tendenza di u sviluppu di l'energia.

微信图片_20220314143838

Feng Lianhe, Segretariu di u Cunsigliu di Amministrazione è Vice Cunsigliu Generale di Shudao Service Group, Xie Lemin, Direttore Generale di Shenleng Joint Stock Company, Zhang Zhongquan, Sicritariu di u Partitu Branch è Vicepresidente di Shujiao Trading Company, funzionari rilevanti di Shenleng Joint. A Cumpagnia di Azioni è i dirigenti pertinenti di l'Uffiziu di Cuuperazione Ecunomica è l'Uffiziu di l'Industria è Tecnulugia di l'Informazione di i Parchi Industriali di Mianyang è Deyang anu assistitu à l'attività sopra.


Tempu di Postu: 14-Mar-2022

Mandate u vostru messagiu à noi: