5fc4fb2a24b6adfbe3736be6 News - A nova tecnulugia di stazioni di ricarica DC in mostra
12-novembre-2020

Esposizione di stazioni di ricarica in Shenzhen


U 2 novndà u 4 di nuvembreth, avemu assistitu à a mostra di stazioni di ricarica "CPTE" in Shenzhen.In questa mostra, quasi tutte e famose stazioni di carica in u nostru mercatu domesticu eranu quì per presentà u so novu pruduttu.

 Esposizione 3

Da u primu ghjornu à l'ultimu ghjornu, eramu unu di i cabine più occupati.Perchè?Perchè avemu avutu una tecnulugia assai nova per cambià cumplettamente a struttura di e stazioni di carica DC.hè u "controller di putenza altamente integratu" di stazioni di carica DC.

 Esposizione 1

A struttura tradiziunale di stazioni di carica DC hè cum'è seguitu, u mondu sanu hè a fabricazione cusì.Avemu fattu questu prima ancu.Dopu à 3 anni di ricerca è sviluppu, stu controller di putenza altamente integratu esce.Hè cambiatu assolutamente l'idea di cumu fà a stazione di carica abbastanza simplice.

Esposizione 4

Perchè diceremu chì u nostru controller di putenza cambia sta attività di stazioni di ricarica?

A mancanza di stazione di ricarica tradiziunale:

- Diversi cumpunenti

- Cuntrolu cumplicatu di i stock

- Assemblage esigente

- Pobra stabilità

- Costu altu rendiment

 Esposizione 5

Cumu risolvemu?

Avemu integratu u detector di signale, PCB principale, detector di tensione, contactor DC, putenza ausiliaria BMS, piastra di ottone attuale, rilevazione d'insulazione, deviatore è fusible in un controller di putenza.

Iè, ciò chì facemu hè una nova idea, è facenu realizà.

A superiorità di u controller di putenza integrata:

- rende l'assemblea super faciule.Ogni sistema hè assai integratu, ùn hè micca bisognu di diversi cumpunenti è travaglii è più.

-Fate l'unità abbastanza stabile.Hè rializatu à cullà l'infurmazioni di ogni sistema, detectà remotamente u difettu è risolve u difettu.

- Fate u mantenimentu assai veloce.Ùn ci hè bisognu di andà in u situ per verificà è mantene a unità, riduce u costu di mantenimentu.

Esposizione 6

Per u fabricatore, u costu di u travagliu è u costu di materiale sò a più grande parte di u costu tutale.Aiutemu a stazione di carica DC à salvà stu costu più grande.

Per l'operatori è l'utilizatori, u costu di mantenimentu hè u costu più grande, aiutemu l'operatore à salvà stu costu.

Weeyu rende a stazione di carica abbastanza simplice.

Esposizione 2


Tempu di posta: 12-novembre-2020

Mandate u vostru missaghju à noi: