5fc4fb2a24b6adfbe3736be6 News - U presidente di Weeyu, riceve una entrevista di Alibaba International Station
19-lugliu-2022

U presidente di Weeyu, riceve una entrevista di Alibaba International Station


 

Semu in u campu di u putere industriale, trent'anni di travagliu duru.Puderaghju dì chì Weeyu hà accumpagnatu è vistu a crescita di a fabricazione industriale in Cina.Hà ancu sperimentatu l'alti è i bassi di u sviluppu ecunomicu.

Era un tecnicu.Aghju cuminciatu a mo attività da una grande impresa statale in u 1992, principià a mo propria attività da zero.U mo cumpagnu di cummerciale hè un ingegnere in una grande impresa statale.Avemu un sognu, principia u nostru travagliu duru.

 

L'alimentazione industriale sò i cumpunenti core per tutti i settori di l'industria.Allora per l'ultimi 30 anni avemu investitu in questa zona, cum'è l'industria cinese hè cresciuta, cum'è l'industria fotovoltaica chì si sviluppau in u 2005.Facemu sò i cumpunenti core di l'equipaggiu di core fotovoltaicu, avà furnimu circa 70 per centu di l'equipaggiu di alimentazione in u settore di fabricazione di siliciu in u paese.

 

Basatu nantu à a nostra sperienza in u campu di u putere industriale, è videndu u futuru di a nova industria di l'energia, avemu esploratu u novu affari di pruducia pile di carica.

Avemu trovu assai cablaggi è cumpunenti in e stazioni di carica tradiziunali, cù quasi 600 cuntattiU prucessu tradiziunale hè assai cumplicatu sia in l'assemblea, sia in u funziunamentu è u mantenimentu dopu, è u costu di fabricazione hè altu.Dopu parechji anni di ricerca è sviluppu, in 2019 Weeyu hè statu u primu in l'industria à lancià un controller di putenza integratu.

IPC integra i cumpunenti core inseme, riducendu u numeru tutale di cunnessione di dui terzi, rende a produzzione di pila di carica assai efficace, assemblea assai simplice è mantenimentu assai còmuda.Stu lanciu innovativu hè ancu una sensazione in l'industria, è avemu ancu dumandatu a patente tedesca PCT.

Weeyu hè attualmente l'unica cumpagnia in u mondu chì pò pruduce stazioni di carica di struttura IPC.In seguitu, di fronte à u mercatu glubale, avemu trovu chì u travagliu prufessiunale d'oltremare hè caru è u supply of parts hè incerta.Stu cambiamentu pò aiutà i clienti d'oltremare à prumove l'applicazione di pile di carica più facilmente.

 

L'industria di stazioni di carica hè un novu mercatu.

 

Attraversu a nostra ottimisazione cuntinua è innuvazione di i prudutti è u serviziu ultimu, pudemu aiutà i nostri partenarii à guadagnà più parte di u mercatu.Avemu un cliente da a Repubblica Dominicana à a stazione internaziunale, Rafael. Hè ghjuntu à noi in 2020, u primu annu di a nostra stazione internaziunale.Avemu statu in cumunicazione cù Rafael per più di un annu, è ùn avemu micca firmatu u cuntrattu finu à u 2021.

Perchè?

 

Perchè hè un imprenditore di seconda volta, prima impegnatu in una recessione di l'industria di vendita offline,guidà a squadra per entra in l'industria di a pila di carica.Hà una ricca sperienza di vendita c-end è canali, bma appartene à u tipu di mercatu piuttostu cà un cliente prufessiunale.Ùn hà mai avutu un ingegnere di software, è a dumanda di u mercatu lucale hè cambiatu.Ancu dopu chì i primi 5,000 stazioni di ricarica anu passatu teste di mostra, è eranu pronti per a produzzione di massa.Hè ancu prupone cambiamenti à a forma è u culore di u pruduttu.

 

In fattu, ùn sottovalutà micca un cambiamentu di forma, implicarà a carica di cablaggio internu, è u PCB originale è altre parti ùn ponu micca esse installati, cumpresu per i paesi tropicali, i cambiamenti di culore pò esse implicanu una rivalutazione di dissipazione di calore.Stu cambiamentu ùn hè micca una piccula sfida per l'ingegneri di hardware è l'ingegneri strutturali per trattà rapidamente.I nostri ingegneri ùn sò micca solu prufessiunali, ma ancu responsivi.

 

A struttura interna è esterna di u pruduttu hè stata riprogettata in duie simane, senza perde i materiali originali.Guadagnatu a fiducia di i clienti, Dominica usa u spagnolu, cusì i clienti ùn ponu micca leghje l'istruzzioni di u produttu.I venditori furniscenu servizii tecnichi cuntinui per questu scopu.In più di a diffarenza di u tempu, hè spessu in l'ore di a matina o 4 o 5 di a matina per aiutà i clienti à risolve i prublemi.A vendita di stazioni di ricarica di Rafael sò assai boni, a satisfaczione di u cliente C-end locale hè assai alta.U risultatu era al di là di l'aspettattivi di Rafael, questu hà purtatu à u successu di a so seconda impresa, è hà aiutatu à custruisce u mercatu lucale di pile di carica.

 

Di sicuru, u paisaghju cumpetitivu in u campu di a stazione di ricarica hè cumplettamente sfarente da l'alimentazione industriale chì avemu fattu urigginariamente.

 

A cumpetizione hè assai feroce.

 

A nostra seconda avventura ùn era micca tutta a vela.Ma l'imprenditorialità hè di pruvà cose novi.Dopu à tutti questi anni, u spiritu chì avemu cavalcatu tuttu questu modu.Duvemu risolve i prublemi in u sviluppu da a perspettiva di u sviluppu, assicurà a consegna di i clienti cù u spiritu artighjanu

Ancu s'ellu assai persone dicenu chì a finestra hè solu uni pochi d'anni.Ma fate e cose rapidamente, micca in fretta. Vogliu ancu passà à passu.Per rinfurzà a forza, eseguite l'impresa cù a mentalità.L'imprese si basanu solu in un sistema di gestione di a produzzione è di qualità standardizata.Per diventà veramente più grande è più forte, avà avemu 25% di u nostru staffu di R&D.Pò risponde rapidamente à i bisogni di i clienti, è pò compie a produzzione persunalizata.Ci sò ancu prucessi integrati più maturi.

 

Avemu apertu a strada per l'imprese per andà in mare in a stazione internaziunale.Avemu trovu u percorsu assai largu, Weeyu hà cuminciatu in Cina occidentale ma u nostru viaghju futuru serà globale.Cum'è u nome di Weeyu, u pianeta blu, hè vastu è universale.

 

Attraversu l'innuvazione tecnologica è u spiritu di serviziu estremu di u nostru ingegnere cinese.Weeyu hà da cuntinuà à travaglià in u settore verticale, spergu chì Weeyu pò purtà più verde à u mondu è rende u mondu più bellu.

 


Tempu di post: Jul-19-2022

Mandate u vostru messagiu à noi: