5fc4fb2a24b6adfbe3736be6 News - A cumpagnia di Weeyu, Injet Electric, hè stata inclusa in a lista di "Small Giant Enterprises"
23-settembre-2021

A cumpagnia di Weeyu, Injet Electric, hè stata inclusa in a lista di "Small Giant Enterprises"


A cumpagnia di Weeyu, Injet Electric, hè listata in a lista di "U Second Batch of Specialized And Special New "Little Giant Enterprises" publicata da u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia di l'Informazione di a Cina l'11 di dicembre di u 2020. Serà validu per trè. anni da u 1 di ghjennaghju di u 2021.

小巨人1

Chì ci hè una nova impresa specializzata "picculu gigante"?
In 2012, China promulgated da u Cunsigliu di Statu "circa più sustegnu u sviluppu sano di picculi parè micro imprese" in u primu à spicializazioni, u novu "picculu giant" opinioni scritti, si riferisce principalmente à fucalizza nantu à una nova generazione di tecnulugia infurmazione, altu -end Manufacturing Equipment, nova energia, novi materiali, medicina biologica, etc. in l 'industria high-end à u principiu di sviluppu di picculi imprese.

Cum'è un capu in l'imprese chjuche è mediu, l'imprese "picculi giganti" anu da esse valutate da trè indici di classificazione è sei indici necessarii, cumprese u gradu di specializazione, capacità d'innuvazione, benefici ecunomichi, operazione è gestione, è fucalizza nantu à u putere di fabricazione. è a putenza di a rete.Ministeru di l'Industria è Tecnulugia di l'Informazione bureau di i picculi è mediu imprese, l'imprese "picculu giant" sò trè tippi di caratteristiche "spertu" di l'impresa.
Unu hè l'"esperti" di l'industria chì anu una cunniscenza prufonda di i bisogni di l'utilizatori è u scopu di risponde à i bisogni di l'utilizatori cù alta qualità.U travagliu dura in u campu di a segmentazione.Un quintu di l'imprese "picculi giganti" occupanu più di 50% di u mercatu domesticu.
Siconda, i "esperti" di supportu chì maestranu a tecnulugia di u core chjave ponu truvà i prudutti di l'imprese "picculi giganti" in i prughjetti di i grandi paesi cum'è u celu, u mare, l'esplorazione di a luna è a ferrovia d'alta velocità, è a maiò parte di l'imprese sustenenu i principali. imprese spinali.
Terzu, "esperti" innovatori chì iteranu constantemente i prudutti è i servizii applicà novi tecnulugia, novi prucessi, novi materiali è novi mudelli.

e038453073d221a4f32d0bab94ca7cee

Sichuan spicializazioni hè spiciali novu "picculu giant" l 'impresa hà perchè caratteristica?
À u 2 di settembre di u 2021, ci sò 147 cumpagnie quotate in A-Share in Sichuan, cumprese 15 cumpagnie specializate è novi "picculi giganti", chì rapprisentanu circa 10% di u numeru tutale di cumpagnie quotate in Sichuan.
Sicondu a classificazione di livellu, tutte l'industrii in a pruvincia di Sichuan di spicializazioni, u novu "picculu giant" in l'imprese listate, l'integrazione di Chengdu, è l'equità verticale è horizontale appartene à l'industria di difesa naziunale, o in u diu biologicu di a scienza è a tecnulugia, Cina. appartene à l'industria di medicina biologica, yingjie electric, ShangWei azzioni appartenenu à l'industria di l'equipaggiu elettricu, grossu, azzioni, seiko, gruppu qinchuan appartene à l'industria di machini è attrezzature, U restu sò distribuiti in l'urdinatore, l'apparecchi di casa, i cumunicazioni, l'automobile è altri. industrii.
I 14 novi cumpagni specializati di u Sichuan elencati "picculu gigante" anu publicatu rapporti di prestazione semestriali 2021.E 14 novi cumpagnie specializate "Little Giant" anu ottinutu un ingressu operativu tutale di più di 6,4 miliardi di yuan, è un prufittu nettu tutale attribuibile à l'azionisti di cumpagnie quotate di 633 milioni di yuan.Frà elli, u redditu operativu di Injet Electric in a prima mità di u 2021 hè di 269 milioni di yuan.

小巨人2

 

Dapoi u so stabilimentu in u 1996, Injet hè stata cuncintrata nantu à l'applicazioni è a ricerca di a tecnulugia di l'elettronica di putere, insistendu à l'innuvazione tecnologica cum'è a forza motrice di u sviluppu di l'impresa.U centru tecnologicu di a cumpagnia hè statu evaluatu cum'è u "centru di tecnulugia di l'impresa" pruvinciale, è a "stazione di travagliu di l'academicianu espertu" hè stata stabilita.U centru tecnicu implica u disignu hardware, u disignu di u software, u disignu strutturale, a prova di u produttu, u disignu di l'ingegneria, a gestione di a pruprietà intellettuale è altre direzzione prufessiunale.À u listessu tempu, parechji laboratorii indipendenti sò stati stabiliti.I nostri prudutti anu passatu u CE, FCC, CCC è altre certificazione autoritaria internaziunale è teste, è sò stati venduti à i Stati Uniti, Giappone, Corea di u Sud, Russia, India, Turchia, Messicu, Tailanda, Kazakistan è altri paesi è regioni.I nostri prudutti è servizii sò altamente ricunnisciuti è affidati da i clienti.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021

Mandate u vostru missaghju à noi: