5fc4fb2a24b6adfbe3736be6 News - WE E-CHARGE pronti à scaricà in l'app store
19-novembre-2021

WE E-CHARGE pronti à scaricà in l'app store


Weeyu hà recentemente lanciatu WE E-Charge, una app chì travaglia cù pile di carica.

WE E-Charge hè una app mobile per a gestione di pile di carica intelligenti designate.Attraversu WE E-Charge, l'utilizatori ponu cunnette à pile di carica per vede è gestisce i dati di carica di carica. WE E-Charge hà trè funzioni principali: u cuntrollu di l'iniziu è l'arrestu di a carica remota, l'impostazione di u modu di carica è a visualizazione di dati di carica in tempu reale. tempu, hà dinù e funzioni di luntani visuale u statutu pile di carica è i registri di carica storica, statistiche di sequenza di carica è cusì.

6

1.Registrazione è login.

Sè vo avete digià un contu, basta login.Se ùn avete micca un contu, cliccate Per registrà per saltà à a pagina Register è seguità u prucessu.

1 2

2.Add novi chargers

I caricatori di carica aghjuntu sò listati in a lista di Charger.Quandu avete bisognu di aghjunghje un novu, basta à cliccà nantu à a casella +, è a pagina di scansione di codice si apre, poi scansà u codice QR nantu à u screnu per aghjunghje i caricatori.Se u caricatore hà un pruprietariu, avete bisognu di ottene l'appruvazioni di u pruprietariu di u caricatore per compie l'aggiunta.

3

 3. Funzione di carica

Cliccate una di e tabulazioni nantu à a pagina di a lista di i caricatori per entre in a pagina di cuntrollu di u caricatore.

In a pagina di ricarica di carica, ci sò duie opzioni: Start Now è Booking.Pudete cliccàCumincià a carica nantu à a pagina Start Now per carica.Pudete ancu cliccàRiserva avàin Booking per pianificà a carica.Questa pagina pò aghjustà u currente di carica, è pò ancu stabilisce l'ora di iniziu pianificata è a durata di carica.

4 5

APP scaricate u codice QR o cercate "WE E-CHARGE" in l'app store

7


Tempu di post: 19-novembre-2021

Mandate u vostru missaghju à noi: