5fc4fb2a24b6adfbe3736be6 News - I rivenuti di Injet Electric in 2021 anu righjuntu un altu record, è l'ordine cumpletu hà aiutatu à accelerà u rendiment.
29-aprile-2022

I rivenuti di Injet Electric in 2021 anu righjuntu un altu record, è l'ordine cumpletu hà aiutatu à accelerà u rendiment.


Qualchi ghjorni fà, Injet electric hà annunziatu u rapportu annuale 2021, à l'investituri per trasmette una carta di rapportu luminosa.In u 2021, i rivenuti è u prufittu nettu di a cumpagnia anu righjuntu i massimi records, prufittà di a prestazione di una logica di alta crescita sottu à l'espansione downstream, chì si rializeghja gradualmente.

收益表

Cum'è una impresa di scienza è tecnulugia, Injet Electric hè sempre stata aderente à a R & D è à l'innuvazione, guidà a crescita endogena di l'impresa, è scavà constantemente u valore di tutta a catena industriale.Attualmente, l'industria fotovoltaica è nova energia cù alta prosperità sò in u periodu di scoppiu.Yingjie Electric hà ordini sufficienti in manu liberendu a capacità di produzzione.

Injet Electric hè una di l'imprese cù una forte forza è competitività in u campu di a ricerca è u sviluppu di l'energia industriale cumpleta è a fabricazione in Cina, cuncintrata principarmenti in l'applicazione di a tecnulugia di l'elettronica di putenza in diversi campi industriali, impegnata in a R & S, a produzzione è a vendita di equipaggiu di putenza industriale rapprisentata da alimentazione di cuntrollu di putenza è alimentazione spiciali.

In 2021, Injet Electric hà ottenutu una crescita significativa sia in i rivenuti è in u prufittu netu.Duranti u periodu di rapportu, a cumpagnia hà rializatu un ingressu operativu di 660 milioni di yuan, in crescita di 56,87% annu, u prufittu nettu attribuibile à a casa madre era di 157 milioni di yuan, in crescita di 50,6% annu, u prufittu nettu senza deduzzione era di 144 milioni di yuan. , in crescita di 50,94% annu annantu.U guadagnu di basa per parte di 1,65 yuan, in crescita di 46,02% annu annu.

A crescita di rendiment elevata daretu, è a crescita di l'attività core di Injet electric hè inseparabile.I rivenuti di vendita di a cumpagnia da l'industria fotovoltaica hè stata di 359 milioni di yuan, in crescita di 42,81% annu annu, cuntendu 49,66% di i rivenuti.I rivenuti di vendita da l'industria di i semiconduttori è altri materiali elettronici era 70,6757 milioni di yuan, in crescita di 74,66% annu annu, è i rivenuti di vendita da l'industria di pila di carica era 38,0524 milioni di yuan, in crescita di 324,87% annu.

Zheshang Securities on April 26 isciutu un rapportu di ricerca, Injet Electric semiconductor photovoltaic, carica volume ordine pile, prufittà di u migliuramentu di a prusperità, layout di i zoni sopra à apre novu spaziu di crescita, mantene Yingjie electricu "cumprà" rating.

https___cdn.evbuc.com_images_235828369_306292717004_1_original

L'affari di a pila di carica va bè è si prevede di diventà u terzu più grande supportu di prestazioni di a cumpagnia

Business Background: Da u 2016 à u 2017, a cumpagnia hà stabilitu duie filiali interamente di proprietà (Weeyu Electric è Chenran Technology), rispettivamente, è hà sviluppatu prudutti di pile di carica cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti basati nantu à i so vantaghji di a piattaforma tecnologica di l'energia industriale, entrandu cusì in u novu. industria di pila di carica di energia.In u 2020-2021, Weeyu Electric hà vintu duie volte a Medaglia d'oru di l'Innovazione Naziunale in u campu di a pila di carica, è hà vintu u premiu Top Ten Emerging Brands 2020 in l'industria di a pila di carica in Cina, è a so cuscenza di a marca è a so influenza cuntinueghjanu à migliurà.

L'affari di a pila di carica hè prevista per diventà u terzu più grande sustegnu di a crescita di a cumpagnia.In u 2021, l'affari di a pila di carica di a cumpagnia crescerà rapidamente, è i rivenuti anu righjuntu più di 40 milioni di yuan (menu di 10 milioni di yuan in 2020).I novi ordini firmati da a cumpagnia utteneranu parechje volte di crescita.

Da ghjennaghju à ferraghju 2022, l'affari di a pila di carica di a cumpagnia hà cuminciatu à cuntribuisce à i profitti è à rompe u puntu di parità per l'operazione generale di a cumpagnia.U mercatu di pile di carica (equipaggiu, è funziunamentu) hè parechje volte quellu di i mercati di l'alimentazione di l'energia fotovoltaica è semiconductor, è s'ellu si va bè, hè previstu di apre u terzu polu di crescita per a cumpagnia.

Vantaghju cumpetitivu: ricerca è sviluppu di tecnulugia, sviluppu di canali, è supportu di serviziu integratu.

德国展会海报

1) Vantaggiu R&D: Basatu nantu à u vantaghju di a piattaforma di a so propria tecnulugia di alimentazione industriale, a cumpagnia hà aumentatu a ricerca è u sviluppu, è hà ottenutu una quantità di brevetti, ISO9001, certificati CE.U 27 di ghjennaghju di u 2021, a cumpagnia hà ottenutu a patente tedesca per un controller di putenza di pila di carica programmabile, è altri brevetti internaziunali sò in prucessu di certificazione.

2) Vantaggiu di u canali: i mercati domestici è stranieri anu layout.

Domesticu: A cumpagnia hà firmatu accordi di cooperazione strategica cù u Gruppu Shu Dao (à a fine di u 2021, u Gruppu Shu Dao hà 321 spazii di serviziu d'autostrada ying (cumprese i parcheghji), chì rapprisentanu circa 80% di a pruvincia di Sichuan), è i so prudutti anu cupertu. più di 50 spazii di serviziu di autostrada in a pruvincia di Sichuan.À u listessu tempu, a cumpagnia urdinatu prumuzioni negoziati cumerciu cù Chengdu Communications, Chongqing Communications, Yunnan Energy Investment, investimentu Chengdu City, hè misurà à cresce gradualmente vulume dopu à l 'implementazione di u futuru.

Oltremare: A cumpagnia hà prumuvutu novi prudutti di pila di carica di energia in i Stati Uniti è Filippine, è hà apertu cù successu u mercatu d'oltremare, cù un gran numaru di ordini da l'oltremare.

L'affari di pile di carica in casa è à l'esteru hè previstu di migliurà in modu sincronu.

3) Supportu di serviziu integratu: A cumpagnia hà una capacità di suluzione integrata da l'auto-ricerca, a prova di produzzione, è a prumuzione è u serviziu post-vendita.A cumpagnia furnisce cunsultazione pre-vendita per aiutà à risolve rapidamente i bisogni per furnisce suluzioni, 24h * 7d, serviziu telefuninu remoto, in una ora per furnisce suluzioni, in 48 ore per furnisce servizii in situ, è attivamente realizà a furmazione è u ritornu. visita, capisce megliu i bisogni di i clienti cambianu.

Weeyu electric hà sviluppatu è fabbricatu pile di carica per i veiculi di novu energia, è hà autorizatu più di 60 brevetti.U controller di putenza integratu di pila di carica sviluppatu da Weeyu Electric furnisce una soluzione efficiente per l'operazione è u mantenimentu di stazioni di ricarica sparse à longa distanza.A pila di carica AC sviluppata da Weeyu Electric hè u primu pruduttu di pila di carica AC chì hà passatu a certificazione UL in i Stati Uniti in Cina.

U prublema di carica hè cunsideratu cum'è "l'ultimu chilometru" di a prumuzione di l'industria EV, chì hè cruciale per a prumuzione è u sviluppu di i veiculi elettrici.Hè stimatu chì in u 2025, u spaziu di u mercatu di l'equipaggiu di carica mundiale hè previstu di ghjunghje à 196,3 miliardi di yuan, è u spaziu di u mercatu di pile di carica cinese hè previstu di ghjunghje à quasi 100 miliardi di yuan, parechje volte u spaziu di u mercatu di l'alimentazione fotovoltaica è semiconductor.Cù i vantaghji di a so propria piattaforma di tecnulugia di putenza industriale, a cumpagnia hà sviluppatu prudutti di pile di carica cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti è intrutu in a nova industria di pila di carica di energia.Hè stimatu chì i rivenuti cummerciale di a pila di carica di a cumpagnia aumenteranu da 150% annu à annu da 2021 à 2023.


Postu tempu: Apr-29-2022

Mandate u vostru messagiu à noi: