5fc4fb2a24b6adfbe3736be6 News - L'espansione di a pianta di Injet Electric hè stata finita, Weeyu Electric hè in corso
08-novembre-2021

L'espansione di a pianta di Injet Electric hè stata cumpletata, Weeyu Electric hè in corso


In l'attellu di l'Injet, i travagliadori sò occupati à carricà è scaricate i prudutti di l'equipaggiu elettronicu di putenza.U prugettu hè statu finitu in settembre, è u prughjettu di espansione di l'attellu di Weeyu Electric hà iniziatu.

厂房

Wei Long, direttore di u prughjettu di l'elettricu Injet, hà dettu."avemu finitu è ​​messu in pruduzzione hè previstu annu dopu, ma cù l'intervenzione di i ricercatori è a coordinazione, per noi per risolve u prughjettu di l'esame di a terra è l'appruvazioni è i prublemi di pianificazione è cuncepimentu, risparmià assai u tempu di custruzzione, u prughjettu finitu à a fine di Settembre di questu annu, avà avemu cuminciatu à mette in pruduzzione ".Prughjettu di trasfurmazioni di tecnulugia di espansione di u produttu elettronicu di energia elettrica injettu, cù un investimentu tutale di 238 milioni di yuan, copre una superficie di 16000 metri quadrati, hè un prughjettu chjave di u livellu di Deyang City, è principià a custruzzione in marzu 2021. Stu prughjettu hè ancu u primu. prughjettu finitu è ​​messu in opera trà i prughjetti chjave di a cità di Deyang.Hè stimatu chì i rivenuti annuali di vendita ghjunghjeranu à 260 milioni di yuan è l'ingaghjamenti fiscali ghjunghjeranu à 20 milioni di yuan dopu à u sicondu annu.厂房2

Inoltre, l'espansione di a stazione di carica DC di Weeyu electric serà cumpletata à principiu di 2022. A nova pianta copre una superficie di 3 000 metri quadrati.Dopu à a fine, Weeyu pruducerà pile AC è DC separatamente per migliurà ancu a velocità è a qualità di produzzione.


Tempu di Postu: Nov-08-2021

Mandate u vostru messagiu à noi: